အလုိဆနဿဒ က အေျခခံ ျဖစ္၏၊
နွလံုးသြင္းမႈ (မနသိကာရ)က ျဖစ္ေၾကာင္း ျဖစ္၏၊
ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) ေၾကာင့္ ျဖစ္၏၊
ခံစားမႈ (ေဝဒနာ) ၌ ေပါင္းဆံု၏၊
တည္ၾကည္မႈ (သမာဓိ) က ေရွ႕သြားျဖစ္၏၊
ေအာက္ေမ့မႈ (သတိ) က အႀကီးအကဲ ျဖစ္၏၊
သိမႈ (ပညာ)က လြန္ကဲမႈ ရွိ၏၊
လြတ္ေျမာက္မႈ (အရဟတၱဖုိလ္)က အႏွစ္ ျဖစ္၏။
No comments:
Post a Comment