အသွ်င္ရာဓသည္ ျမတ္စြာဘုရားထံသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ၿပီးလွ်င္ ရွိခိုး၍ တစ္ခုေသာ ေနရာ၌ ထိုင္ေနၿပီးေသာ္ ျမတ္စြာဘုရားအား အသွ်င္ဘုရား ေသျခင္း ေသျခင္းဟု ဆိုအပ္၏၊ အဘယ္မွ်ျဖင့္ ေသျခင္း ျဖစ္ပါသနည္း ဟု ေလွ်ာက္၏။
ရာဓ ႐ုပ္ရွိလွ်င္ ေသျခင္းသည္ လည္းေကာင္း၊ ေသေစသူသည္ လည္းေကာင္း၊ ေသသူသည္ လည္းေကာင္း ရွိရာ၏။ ရာဓ ထိုသို႔ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သင္သည္ ႐ုပ္ကို ေသျခင္းတရားဟု ႐ႈေလာ့၊ ေသေစသူဟု ႐ႈေလာ့၊ ေသသူဟု ႐ႈေလာ့၊ ေရာဂါဟု ႐ႈေလာ့၊ အနာဟု ႐ႈေလာ့၊ ေျငာင့္ဟု ႐ႈေလာ့၊ ဆင္းရဲဟု ႐ႈေလာ့၊ ဆင္းရဲေၾကာင္း ျဖစ္၏ ဟု ႐ႈေလာ့၊ ထို႐ုပ္ကို ဤသို႔ ႐ႈသူတို႔သည္ ေကာင္းစြာ႐ႈသူတို႔ မည္ကုန္၏။ ေ၀ဒနာရွိလွ်င္။ သညာရွိလွ်င္။ သခၤါရတို႔ ရွိလွ်င္။ ၀ိညာဏ္ရွိလွ်င္ ေသျခင္း တရားသည္ လည္းေကာင္း၊ ေသေစသူသည္ လည္းေကာင္း၊ ေသသူသည္ လည္းေကာင္း ရွိရာ၏။
ရာဓ ထိုသို႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သင္သည္ ၀ိညာဏ္ကို ေသျခင္းတရားဟု ႐ႈေလာ့၊ ေသေစသူဟု ႐ႈေလာ့၊ ေသသူဟု ႐ႈေလာ့၊ ေရာဂါဟု ႐ႈေလာ့၊ အနာဟု ႐ႈေလာ့၊ ေျငာင့္ဟု ႐ႈေလာ့၊ ဆင္းရဲဟု ႐ႈေလာ့၊ ဆင္းရဲေၾကာင္း ျဖစ္၏ ဟု ႐ႈေလာ့၊ ထို၀ိညာဏ္ကို ဤသို႔ ႐ႈသူတို႔သည္ ေကာင္းစြာ ႐ႈသူတို႔ မည္ကုန္၏။
အသွ်င္ဘုရား ေကာင္းစြာ ႐ႈျခင္းသည္ အဘယ္အက်ဳိး ရွိပါသနည္း။ ရာဓ ေကာင္းစြာ ႐ႈျခင္းသည္ ၿငီးေငြ႕ျခင္း အက်ဳိးရွိ၏။ အသွ်င္ဘုရား ၿငီးေငြ႕ျခင္းသည္ အဘယ္အက်ဳိး ရွိပါသနည္း။ ရာဓ ၿငီးေငြ႕ျခင္းသည္ စြဲမက္မႈ ကင္းျခင္း အက်ဳိးရွိ၏၊ အသွ်င္ဘုရား စြဲမက္မႈ ကင္းျခင္းသည္ အဘယ္အက်ဳိး ရွိပါသနည္း။ ရာဓ စြဲမက္မႈ ကင္းျခင္းသည္ လြတ္ေျမာက္ျခင္း အက်ဳိးရွိ၏။ အသွ်င္ဘုရား လြတ္ေျမာက္ျခင္းသည္ အဘယ္ အက်ဳိးရွိပါသနည္း။ လြတ္ေျမာက္ျခင္းသည္ နိဗၺာန္ ေရာက္ေၾကာင္း အက်ဳိးရွိ၏။ အသွ်င္ဘုရား နိဗၺာန္သို႔ ေရာက္ျခင္းသည္ အဘယ္အက်ဳိး ရွိပါသနည္း။ ရာဓ ျပႆနာ လြန္သြားၿပီ၊ ျပႆနာ၏ အဆံုးကိုယူရန္ မစြမ္းႏိုင္၊ ျမတ္ေသာ အက်င့္ကို က်င့္သံုးျခင္းသည္ နိဗၺာန္သို႔ သက္၀င္ ၏၊ နိဗၺာန္လွ်င္လဲ ေလ်ာင္းရာရွိ၏၊ နိဗၺာန္လွ်င္ အဆံုးရွိ၏။
No comments:
Post a Comment