Wednesday, August 19, 2009

ပဋိစၥသမုပၸါဒ္

ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အဂၤါ (၁၂) ပါး
၂၂၅။ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္အဂၤါ (၁၂) ပါး
(၁) (သစၥာေလးပါးတို႔ကုိ) မသိျခင္း (အ၀ိဇၨာ) ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျပဳျပင္စီရင္မႈ (သခၤါရ) ျဖစ္
(၂) ျပဳျပင္စီရင္မႈ (သခၤါရ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ သိမႈ (၀ိညာဏ္) ျဖစ္
(၃) သိမႈ (၀ိညာဏ္)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ (နာမ္႐ုပ္) ျဖစ္
(၄) (နာမ္႐ုပ္)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ (အာယတန) ေျခာက္ပါး ျဖစ္
(၅) (အာယတန) ေျခာက္ပါးဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) ျဖစ္
(၆) ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ) ျဖစ္
(၇) ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ တပ္မက္မႈ (တဏွာ) ျဖစ္
(၈) တပ္မက္မႈ (တဏွာ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ စြဲလမ္းမႈ (ဥပါဒါန္) ျဖစ္
(၉) စြဲလမ္းမႈ (ဥပါဒါန္)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ (ဘ၀) ျဖစ္
(၁၀) (ဘ၀)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပဋိသေႏၶေနျခင္း (ဇာတိ) ျဖစ္
(၁၁) ပဋိသေႏၶေနျခင္း (ဇာတိ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ အုိျခင္း (ဇရာ)၊ ေသျခင္း (မရဏ) ျဖစ္
(၁၂) အုိျခင္း (ဇရာ)၊ ေသျခင္း (မရဏ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ စုိးရိမ္ပူေဆြးျခင္း (ေသာက)၊ ငုိေၾကြးျခင္း (ပရိေဒ၀)၊ ကုိယ္ဆင္းရဲျခင္း (ဒုကၡ)၊ စိတ္ဆင္းရဲျခင္း (ေဒါမနႆ)၊ ျပင္းစြာပူေလာင္ျခင္း (ဥပါယာသ) တို႔သည္ ျဖစ္ကုန္၏။
ဆုိခဲ့ၿပီးေသာနည္းျဖင့္ ခ်မ္းသာႏွင့္မေရာေသာ ဆင္းရဲအစု၏ အညီအၫြတ္ ေပါင္းဆံု ထင္ရွားက်ေရာက္ သည္။

(၁) အ၀ိဇၨာ
၂၂၆။ သစၥာေလးပါးကုိ မသိျခင္း (အ၀ိဇၨာ)
(က) ဆင္းရဲမႈ အမွန္တရား (ဒုကၡသစၥာ)၌ မသိျခင္း၊
(ခ) ဆင္းရဲမႈ ျဖစ္ေၾကာင္း အမွန္တရား (သမုဒယသစၥာ)၌ မသိျခင္း၊
(ဂ) ဆင္းရဲမႈ ခ်ဳပ္ရာ အမွန္တရား (နိေရာဓသစၥာ)၌ မသိျခင္း၊
(ဃ) ဆင္းရဲမႈ ခ်ဳပ္ရာသို႔ေရာက္ေၾကာင္း အမွန္တရား (မဂၢသစၥာ)၌ မသိျခင္း၊

(၂) သခၤါရ
သစၥာေလးပါးကုိ မသိျခင္းဟူေသာ အေၾကာင္း ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ျပဳျပင္စီရင္မႈ (သခၤါရ)
(က) ကုသုိလ္ေကာင္းမႈကုိ ျပဳလုပ္မႈ (ပုညာဘိသခၤါရ)၊ ကာမတဏွာ၏ က်င္လည္ရာျဖစ္ေသာ၊ ႐ူပတဏွာ၏ က်င္လည္ရာျဖစ္ေသာ ဒါနျပဳေသာအခါ သီလ ေဆာက္တည္ေသာအခါ သမထ၀ိပႆနာ အားထုတ္ေသာ အခါ ေလာကီကုသုိလ္ေစတနာ
(ခ) မေကာင္းမႈ အကုသုိလ္ကုိ ျပဳလုပ္မႈ (အပုညာဘိသခၤါရ)၊ ကာမတဏွာ၏ က်င္လည္ရာျဖစ္ေသာ အကုသုိလ္ေစတနာ
(ဂ) အ႐ူပစ်ာန္တရားအားထုတ္မႈ (အာေနဥၨာဘိသခၤါရ)၊ အ႐ူပတဏွာ၏ က်င္လည္ရာ ျဖစ္ေသာ အ႐ူပကုသုိလ္ ေစတနာ
(ဃ) ကုိယ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္မႈ (ကာယသခၤါရ)၊
(င) ႏႈတ္ျဖင့္ ေျပာဆုိမႈ (၀စီသခၤါရ)၊
(စ) စိတ္ျဖင့္ ၾကံစည္မႈ (စိတၱသခၤါရ)၊

(၃) ၀ိညာဏ္
၂၂၇။ ျပဳျပင္စီရင္မႈ (သခၤါရ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ သိမႈ (၀ိညာဏ္)
ျမင္သိစိတ္ (စကၡဳ၀ိညာဏ္)၊
ၾကားသိစိတ္ (ေသာတ၀ိညာဏ္)၊
နံသိစိတ္ (ဃာန၀ိညာဏ္)၊
လ်က္သိစိတ္ (ဇိ၀ွါ၀ိညာဏ္)၊
ထိသိစိတ္ (ကာယ၀ိညာဏ္)၊
ၾကံသိစိတ္ (မေနာ၀ိညာဏ္)

(၄) နာမ္႐ုပ္
၂၂၈။ သိမႈ (၀ိညာဏ္)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ နာမ္႐ုပ္
နာမ္
ခံစားမႈ အစု (ေ၀ဒနာကၡႏၶာ)၊
မွတ္သားမႈ အစု (သညာကၡႏၶာ)၊
ျပဳျပင္မႈ အစု (သခၤါရကၡႏၶာ)
႐ုပ္
မဟာဘုတ္ေလးပါးတို႔သည္လည္းေကာင္း၊
မဟာဘုတ္ေလးပါးတို႔ကုိ မွီ၍ျဖစ္ေသာ ႐ုပ္သည္ လည္းေကာင္း

(၅) သဠာယတန
၂၂၉။ နာမ္႐ုပ္ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ အာယတနေျခာက္ပါး
ျမင္သိစိတ္ျဖစ္ရာ မ်က္စိအၾကည္ (စကၡာယတန) (အျမင္အာ႐ုံခံပစၥည္း)၊
ၾကားသိစိတ္ျဖစ္ရာ နားအၾကည္ (ေသာတာယတန) (အသံအာ႐ုံခံပစၥည္း)၊
နံသိစိတ္ျဖစ္ရာ ႏွာေခါင္းအၾကည္ (ဃာနာယတန) (အနံ႔အာ႐ုံခံပစၥည္း)၊
လ်က္သိစိတ္ျဖစ္ရာ လွ်ာအၾကည္ (ဇိ၀ွါ ယတန) (အရသာအာ႐ုံခံပစၥည္း)၊
ထိသိစိတ္ျဖစ္ရာ ကုိယ္အၾကည္ (ကာယာယတန) (ထိေတြ႕အာ႐ုံခံပစၥည္း)၊
သိမႈ စိတ္ျဖစ္ရာ မေနာအၾကည္ (မနာယတန) (သိစိတ္)

(၆) ဖႆ
၂၃၀။ အာယတနေျခာက္ပါးဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ)
ျမင္သိစိတ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) အလင္းႏွင့္ အာ႐ုံခံပစၥည္း ထိေတြ႕မႈ၊
ၾကားသိစိတ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) အသံႏွင့္ အာ႐ုံခံပစၥည္း ထိေတြ႕မႈ၊
နံသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) အနံ႔ႏွင့္ အာ႐ုံခံပစၥည္း ထိေတြ႕မႈ၊
လ်က္သိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) အရသာႏွင့္ အာ႐ုံခံပစၥည္း ထိေတြ႕မႈ၊
ထိသိစိတ္ႏွင့္ ယွဥ္ေသာေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) ထိႏိုင္ေသာ အရာႏွင့္ အာ႐ုံခံပစၥည္း ထိေတြ႕မႈ၊
သိမႈ စိတ္ႏွင့္ယွဥ္ေသာ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ) အေၾကာင္းအရာႏွင့္ သိစိတ္ထိေတြ႕မႈ
(၇) ေ၀ဒနာ
၂၃၁။ ေတြ႕ထိမႈ (ဖႆ)ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)
ျမင္ေတြ႕မႈေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)၊ feeling at light sensor due to impact of image light
ၾကားေတြ႕မႈေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)၊ feeling at sound sensor due to impact of sound
အနံ႔ ေတြ႕မႈေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)၊ feeling at smell sensor due to impact of smell
အရသာေတြ႕မႈေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)၊ feeling at tongue sensor due to impact of flavor
ထိေတြ႕မႈေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)၊ feeling at nerve sensor due to contact
သိစိတ္ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ ခံစားမႈ (ေ၀ဒနာ)၊ feeling on counciousness

(၈) တဏွာ
၂၃၂။ တပ္ႏွစ္သက္မႈ (တဏွာ)
အဆင္း႐ူပါ႐ံု၌ တပ္ႏွစ္သက္မႈ၊
အသံသဒၵါ႐ံု၌ တပ္ႏွစ္သက္မႈ၊
အနံ႔ဂႏၶာ႐ံု၌ တပ္ႏွစ္သက္မႈ၊
အရသာရသာ႐ံု၌ တပ္ႏွစ္သက္မႈ၊
အေတြ႕ေဖါ႒ဗၺာ႐ံု၌ တပ္ႏွစ္သက္မႈ၊
သေဘာတရား ဓမၼာ႐ံု၌ တပ္ႏွစ္သက္မႈ

(၉) ဥပါဒါန္
၂၃၃။ စြဲလမ္းမႈ (ဥပါဒါန္)
ကာမဂုဏ္တို႔ကုိ စြဲလမ္းမႈ (ကာမုပါဒါန္)၊
မွားေသာအယူ၀ါဒကုိ စြဲလမ္းမႈ (ဒိ႒ဳပါဒါန္)၊
မွားေသာ သီလ အက်င့္တို႔ကုိ စြဲလမ္းမႈ (သီလဗၺတုပါဒါန္)၊
အတၱရွိ၏ဟူေသာ ၀ါဒကုိ စြဲလမ္းမႈ (အတၱ၀ါဒုပါဒါန္)

(၁၀) ဘ၀
၂၃၄။
(က) ဘံုဘ၀သို႔ ေရာက္ေစတတ္ေသာ ကုသုိလ္၊ အကုသုိလ္ကံ (ကမၼဘ၀)
ကမၼဘ၀ (ဘံုဘ၀သို႔ ေရာက္ေစတတ္ေသာ ကံတရားအားလံုးသည္ ကမၼဘ၀မည္၏။)
ေလာကီ (ကာမ၊ ႐ူပ) ေကာင္းမႈ ကုသုိလ္ ျပဳလုပ္မႈ (ပုညာဘိသခၤါရ)၊
မေကာင္းမႈ အကုသုိလ္ ျပဳလုပ္မႈ (အပုညာဘိသခၤါရ)၊
အ႐ူပစ်ာန္ တရားအားထုတ္မႈ (အာေနဥၨာဘိသခၤါရ)
(ခ) သတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ ဘံုဘ၀ဟူေသာ ဥပပတၱိဘ၀
ဥပပတၱိဘ၀ သတၱ၀ါတို႔၏ ျဖစ္ရာဘံုဘ၀
ကာမသတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ ကာမ-၁၁-ဘံုဟူေသာ ကာမဘ၀။
႐ူပျဗဟၼာတို႔၏ျဖစ္ရာ ႐ူပ-၁၆-ဘံုဟူေသာ ႐ူပဘ၀။
အ႐ူပျဗဟၼာတို႔၏ျဖစ္ရာ အ႐ူပ-၄-ဘံုဟူေသာ အ႐ူပဘ၀။
နာမ္ရွိေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ သညီဘ၀။
နာမ္မဲ့ေသာသတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ အသညီဘ၀။
နာမ္ရွိလည္းမဟုတ္ နာမ္မဲ့လည္း မဟုတ္ (ထင္ရွားေသာ နာမ္မရွိ၊ သိမ္ေမြ႕ေသာ နာမ္သာရွိ) ေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ ျဖစ္ရာ ေန၀သညီနာသညီဘ၀။
ခႏၶာတစ္ပါးသာရွိေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ ဧကေ၀ါကာရဘ၀။
နာမ္ခႏၶာေလးပါးရွိေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ စတုေ၀ါကာရဘ၀။
ခႏၶာငါးပါးရွိေသာ သတၱ၀ါတို႔၏ျဖစ္ရာ ပဥၥေ၀ါကာရဘ၀သည္ ရွိ၏။

(၁၁) ဇာတိ
၂၃၅။ ဘ၀ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေသာပဋိသေႏၶေနျခင္း (ဇာတိ)
ပဋိသေႏၶေနျခင္း (ဇာတိ)၊
ေကာင္းစြာပဋိသေႏၶေနျခင္း (သဥၥာတိ)၊
အမိ၀မ္းသို႔သက္၀င္ျခင္း (ၾသကၠႏၲိ)၊
ကုိယ္ထင္ရွားျဖစ္ျခင္း (အဘိနိဗၺတၱိ)၊
ခႏၶာတို႔၏ ထင္ရွား ျဖစ္ျခင္း (ပါတုဘာ၀)၊
အာယတနတို႔ကုိ အသစ္ရျခင္း (ပဋိလာဘ)

(၁၂) ဇရာမရဏ
၂၃၆။ ပဋိသေႏၶေနျခင္း (ဇာတိ) ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ အုိျခင္း၊ ေသျခင္း (ဇရာမရဏ)
(က) အုိျခင္း (ဇရာ)
အုိမင္းျခင္း (ဇရာ)၊
ရင့္ေရာ္ျခင္း (ဇီရဏတာ)၊
သြားက်ဳိးျခင္း (ခ႑ိစၥ)၊
ဆံျဖဴျခင္း (ပါလိစၥ)၊
အေရတြန္႔ျခင္း (၀လိတၱစတာ)၊
အသက္၏ဆုတ္ယုတ္ျခင္း (သံဟာနိ)၊
ဣေႁႏၵတို႔၏ ရင့္က်က္ျခင္း (ပရိပါက)
(ခ) ေသျခင္း (မရဏ)
စုေတျခင္း (စုတိ)၊
ေရြ႕ေလ်ာျခင္း (စ၀နတာ)၊
ပ်က္စီးျခင္း (ေဘေဒါ)၊
ကြယ္ေပ်ာက္ျခင္း (အႏၲရဓာန)၊
သက္ျပတ္ေသဆုံးျခင္း (မစၥဳမရဏ)၊
ေသဆံုးခ်ိန္ကုိ ျပဳျခင္း (ကာလကိရိယာ)၊
ခႏၶာတို႔၏ ပ်က္စီးျခင္း (ခႏၶေဘဒ)၊
အေလာင္းေကာင္ကုိ စြန္႔ပစ္ျခင္း (ကေဠ၀ရနိေကၡပ)၊
ဇီ၀ိတိေႁႏၵ၏ ျပတ္ျခင္း (ဇီ၀ိတိႁႏၵိယဥပေစၦဒ)

ေသာက
၂၃၇။ စုိးရိမ္ျခင္း (ေသာက)
(ေဆြမ်ဳိးပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ စီးပြါးပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ အနာေရာဂါႏွိပ္စက္ျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊
သီလပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ အယူပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ ပ်က္စီးျခင္းတစ္ခုခုႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊
ဆင္းရဲမႈ တစ္ခုခုႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ တို႔၏)
စုိးရိမ္ျခင္း (ေသာက)၊
စုိးရိမ္ျခင္း အျခင္းအရာ (ေသာစနာ)၊
စုိးရိမ္သူ၏အျဖစ္ (ေသာစိတတၱ)၊
အတြင္းေဆြးေဆြးျခင္း (အေႏၲာေသာက)၊
အတြင္းပူပူျခင္း (အေႏၲာပရိေသာက)၊
ၾကံမႈိင္ျခင္း (ပရိဇၩာယန)၊
စိတ္ဆင္းရဲျခင္း (ေဒါမနႆ)၊
ေသာက ေျငာင့္စူး၀င္ျခင္း (ေသာကသလႅ)

ပရိေဒ၀
၂၃၈။ ငုိေၾကြးျခင္း (ပရိေဒ၀)
(ေဆြမ်ဳိးပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ စီးပြါးပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ အနာေရာဂါႏွိပ္စက္ျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊
သီလပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ အယူပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ ပ်က္စီးျခင္းတစ္ခုခုႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊
ဆင္းရဲမႈ တစ္ခုခုႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ တို႔၏)
တစ္စံုတစ္ေယာက္ကုိ ရည္ၫႊန္း၍ ငုိေၾကြးျခင္း (အာေဒ၀)၊
ဂုဏ္ေက်းဇူးကုိ ဖြဲ႕ႏြဲ႕၍ ငုိေၾကြးျခင္း (ပရိေဒ၀)၊
တစ္စံုတစ္ေယာက္ကုိ ရည္ၫႊန္း၍ ငုိေၾကြးေသာအျခင္းအရာ (အာေဒ၀နာ)၊
ဂုဏ္ေက်းဇူးကုိ ဖြဲ႕ႏြဲ႕၍ ငုိေၾကြးေသာ အျခင္းအရာ (ပရိေဒ၀နာ)၊
တစ္စံုတစ္ေယာက္ကုိ ရည္ၫႊန္း၍ ငုိေၾကြးသူ၏ အျဖစ္ (အာေဒ၀ိတတၱ)၊
ဂုဏ္ေက်းဇူးကုိ ဖြဲ႕ႏြဲ႕၍ ငုိေၾကြးသူ၏ အျဖစ္ (ပရိေဒ၀ိတတၱ)၊
ေျပာ၍ငုိျခင္း (၀ါစာ)၊
အက်ဳိးမဲ့ကုိေျပာ၍ငုိျခင္း (ပလာပ)၊
ကေယာင္ကတမ္း ေျပာဆုိ ငုိေၾကြးျခင္း (၀ိပၸလာပ)၊
အထပ္ထပ္ေျပာဆုိ ငုိေၾကြးျခင္း (လာလပၸ)၊
အထပ္ထပ္ေျပာဆုိငုိေၾကြးေသာ အျခင္း အရာ (လာလပၸနာ)၊
အထပ္ထပ္ေျပာဆုိ ငုိေၾကြးသူ၏ အျဖစ္ (လာလပၸိတတၱ)

ဒုကၡ
၂၃၉။ ကုိယ္ဆင္းရဲမႈ (ဒုကၡ)
ကုိယ္၌ ျဖစ္ေသာ မသာယာမႈ၊
ကုိယ္၌ ျဖစ္ေသာ ဆင္းရဲမႈ၊
ကုိယ္အေတြ႕၌ ျဖစ္ေသာ မသာယာမႈ၊
ဆင္းရဲကုိခံစားမႈ ၊
ကုိယ္အေတြ႕ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ မသာယာဖြယ္ဆင္းရဲကုိ ခံစားေသာအျခင္းအရာ

ေဒါမနႆ
၂၄၀။ စိတ္ဆင္းရဲမႈ (ေဒါမနႆ)
စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ မသာယာမႈ၊
စိတ္၌ ျဖစ္ေသာ ဆင္းရဲမႈ၊
စိတ္အေတြ႕ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ မသာယာမႈ၊
စိတ္ဆင္းရဲမႈကုိ ခံစားရမႈ၊
စိတ္အေတြ႕ေၾကာင့္ျဖစ္ေသာ မသာယာဖြယ္ဆင္းရဲကုိ ခံစားေသာ အျခင္းအရာ

ဥပါယာသ
၂၄၁။ ျပင္းစြာပူပန္ျခင္း (ဥပါယာသ)
(ေဆြမ်ဳိးပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ စီးပြါးပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ အနာေရာဂါႏွိပ္စက္ျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊
သီလပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ အယူပ်က္စီးျခင္းႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊ ပ်က္စီးျခင္းတစ္ခုခုႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ၊
ဆင္းရဲမႈ တစ္ခုခုႏွင့္ ေတြ႕ေသာသူ တို႔၏)
ျပင္းစြာ ပူေလာင္ပင္ပန္းျခင္း (အာယာသ)၊
အလြန္ျပင္းစြာ ပူေလာင္ပင္ပန္းျခင္း (ဥပါယာသ)၊
ျပင္းစြာပူေလာင္ ပင္ပန္းသူ၏ အျဖစ္ (အာယာသိတကၠ)၊
အလြန္ျပင္းစြာ ပူေလာင္ပင္ပန္းသူ၏အျဖစ္ (ဥပါယာသိတကၠ)

၂၄၂။ အထက္ပါ ဆုိခဲ့ၿပီးေသာနည္းျဖင့္ ခ်မ္းသာႏွင့္မေရာေသာ ဆင္းရဲအစု၏ အညီအၫြတ္ ေပါင္းဆံု က်ေရာက္ျခင္း ထင္ရွားျဖစ္သည္။

kokhy-copies-the-phrases

No comments:

Post a Comment